DOE MEE

DOE MEE 2018-10-10T12:19:50+00:00

Doe mee

Doe mee als deelnemer

Ben je nieuwsgierig en wil je deelnemen aan één van onze activiteiten en woon je in Amsterdam, Rotterdam of Assen? Neem dan gerust contact op voor meer informatie over een activiteit bij jou in de buurt.

Doe mee als vrijwilliger

Stichting Lemat is als groeiende organisatie altijd op zoek naar betrokken en enthousiaste mensen die ons willen steunen in ons werk. Heb je affiniteit met de doelgroep en wil je je inzetten als vrijwilliger bij een van onze projecten in Amsterdam, Rotterdam of Assen? Je bent van harte welkom. Klik hier om contact op te nemen.

Doe mee als organisatie

Misschien heeft uw organisatie behoefte aan meer kennis of beleidsadvies over Eritrese statushouders. Stichting Lemat adviseert u dan graag. Daarnaast zijn wij altijd op zoek naar samenwerking met organisaties voor maatschappelijke verbinding.