Taallessen en Spreekuur

Taallessen en Spreekuur 2020-01-08T13:08:12+00:00

Aanvullende taallessen en spreekuur voor Eritrese statushouders

In drie gemeenten in Nederland komen Eritrese nieuwkomers wekelijks samen om te leren en ervaringen uit te wisselen. De vraag naar extra Nederlandse taallessen kwam vanuit de nieuwkomers zelf. Zo bleek er behoefte aan meer uitleg over bijvoorbeeld de lastige grammatica in het Nederlands en andere lesstof. Daarom kan op vaste momenten in de week individueel of in groepsverband onder begeleiding van Stichting Lemat naar deze vragen gekeken worden.

• Assen – elke maandagavond en woensdagavond van 19:00 uur tot 21:30 uur in Basisschool ‘De Parel’ aan de Aletta Jacobsweg 78.
  • Amsterdam – binnenkort
  • Rotterdam – elke zaterdagmiddag van 12:00 uur tot 14:00 uur bij SeedZ Society in Rotterdam-Zuid.
Vrijwilligers

Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar ons e-mailadres: info@stichtinglemat.com.