Samenwerking met het Herman van Veen Arts Centre

ZIN is er weer! In de week van 18 maart in het Herman van Veen Arts Centre in Soest. Zoals je misschien al op onze website las, werkt Lemat samen met het Herman van Veen Arts Centre. Op Landgoed De Paltz organiseert het Centre voorstellingen voor Eritrese statushouders. In 2018 draaide het ZIN-project met de succesvolle voorstelling ‘Robin & Robel’ en ook dit jaar is ZIN weer van de partij, nu met een komedie over taal.

In een interactieve voorstelling met lesprogramma staat de ‘zin’ van communicatie centraal. Hierbij verzorgt Lemat samen met BrugZit het educatieve deel waardoor de deelnemers de voorstelling goed kunnen volgen. De mogelijkheid om na de voorstelling de spelers te ontmoeten maakt het nog specialer voor de deelnemers.

De ZIN-voorstelling is nog in maart en april te zien op Landgoed De Paltz. Ben je geïnteresseerd en wil je graag gaan kijken of deelnemen? Reserveer je plekken op www.hermanvanveenartscenter.com. De entree is gratis!

2019-03-12T10:35:38+00:00